Sprinkled Donut

Sunday, December 04, 2016

hello! i'm back :)

hai, assalamualaikum!

ya Ampun.....lama nau nau tak datang sini. last bulan march tahun lepas kau. dah setahun lebih. dah macam macam jadi dalam hidup aku. dah habis degree dah siap grad dah siap buat macam macam kerja dah pun. betapa lamanya nak cakap aku tak jenguk blog aku. ahahahah. ni kalau vakum ni maunya muntah vakum aku sebab banyak sangat habuk melekat. ahahaha. ok tak kelaka T_T

oh, btw. finally, aku dah grad! yuhuuu. lamau tau aku tunggu nak grad. lebih 9 bulan tau tak! aku cuba untuk cari gamba konvo aku tapi malangnya takde. T_T aku rasa mesti ada dalam tepon aku yang rosak tuuu. ohemgeee! *buat muka tanjat gegurl*

uh btw, sekarang ni tengah gigih buat bisnes tau. bisnes kecik je. hewhew. doakanlah moga berjaya okes! eh jap, ada orang baca ke blog aku? ahahaha.


toodles!
::the story end here::

No comments:

Post a Comment